Program letošního ročníku byl zaměřen výlučně na úspěch našich kandidátů v letošních volbách- na osobní prezentaci, projev, PR, on-line reklamu, stylizaci, oblékání atp. Přednášky prvního dne byly zaměřeny na volební kampaň, na její nastavení a plánování, zamyšlení nad tím, co volby pomůže vyhrát, to vše s ukázkami a praktickými tipy, které přednesl Václav Pláteník, volební manažer KDU-ČSL v loňských parlamentních volbách. Fenoménem dneška jsou sociální sítě, proto účastníci dostali od Vojtěcha Lamberta z firmy LCG informace o tom, jak z komunikace a reklamy na Facebooku získat maximum. Sobotní dopoledne bylo věnováno otázkám image a vystupování politiků, a to jak v oblasti veřejného projevu, které přednesla lektorka Ilona Písecká, tak přednášce fashion koučky Violy Fetisové o tom, co o nás říká oblečení, proč je důležité na ně dbát a jakou roli oblečení může hrát v životě politika.
Téměř 70 účastníků hodnotilo pozitivně nejen odbornou úroveň přednášek, ale i možnost setkat se spolu navzájem, navázat a posílit osobní kontakty v neformálním prostředí. Dalším oceněním pro organizátory byla účast a kladné hodnocení zástupců Moravskoslezského a Středočeského kraje a členů celostátního výboru V Mariana Jurečky a Petra Hladíka.
V příštím roce se Klub komunálních politiků sejde opět, tentokrát s programem, který bude zaměřen na počátek volebního období- na praktickou každodenní práci a agendu našich (staro)nově zvolených komunálníků.